Projek

Dulu masa undergraduate projek buat Sistem Bantuan Keputusan Pemilihan Kenaikan Pangkat Penyarah berdasarkan kursus

Projek master tak ingat tapi lebih kurang mencari atau mencadangkan jenis database yang sesuai utk sistem bantuan keputusan

Projek PhD Penilaian computer science in Malaysia using bibliometric

Semuanya berkaitan dengan process membuat keputusan. Tak sangka projek master pun ada kaitan. Masa tu jenis database yang sesuai utk decision support system (DSS) ialah multiple database. This concepts has been implemented in PhD that the evaluation of computer science department based on citation database which were WOS (web of science) and Scopus.

Tak sangka semua projek yang dilakukan ada kaitan antara satu dengan yang lain.

Ya Allah permudahkan urusan aku di sini. Memudahkan urusan balik ke Malaysia dan urusan di Msia nanti untuk memulakan kehidupan baru di rumah lama yang akan diberi nafas baru.. Di berikan kesihatan yang baik.

Wasalam..

3 comments:

Unknown said...

All the best k.yati(Dr to be...insyaallah....)

Irtiyah said...

Salam

Tahniah kerana berjaya berada di peringkat ini. Semoga berjaya dan dipermudahkan urusan. :)

Aryati Bakri said...

Terima kasih mama3hz dan irtiyah,

Kepada mama3hz, juga mendapat PhD satu hari nanti. Banyak doa2 kepada Allah..buatlah sepanjang masa.

Kepada Irtiyah, Semoga Allah mempermudahkan urusan cuti dan mendapat anugerah daripadanya. Betullah irtiyah kat KL, mcm akak dok JB memang payah masa buat rawatan kat HUKM hari tu, Penat rasanya balik kerja terus ke KL, kadang2 awal pagi dr JB. Lps rawatan terus balik JB dan esok kerja lagi. Memang letih. Tapi akak tak buat lagi IVF. Ini kes rawatan lain.