Last day in Sheffield, and UK

Bye...kenangan lebih kurang 3.5 tahun di tanah asing.

Pagi tu, kami berkemas dengan pertolongan seorang kawan untuk hantar kami ke station kereta api di Sheffield. ALhamdulliah serah kunci pada landlord dan dia pulangkan terus duit deposit rumah. Salah satu barang kenangan yang aku beli dengan duit deposit rumah ialah jam tangan masa kat Manchester aiport ke London.

Tapi rupanya penuh keretapi ke Manchester hari tu...tapi terpaksalah juga naik. Alhamdulliah selamat sampai ke Manchester airport. Cari tempat solat, alhamdulliah..ada juga tempat solat. Tapi yang tak best masa naik Bristih Airway tu, agak stright dari segi berat beg. Nampaknya kenalah masukkan dalam beg plastik. Dan beg palstik aku pun bawak sampailah ke Senai.

Selamat samapi ke London. Beg kena ambik dan check in balik untuk ke KL. Tapi lupa pulak nak masuk barang2 yang dalam beg plastik tadi. Lama juga kat London Heathrow sebelum terbang balik ke KL..puas aku jalan kat kedai-kedai dia. Buka puasa pun tak situ.

Sampai KL pun waktu nak buka puasa, maka kami pun bukalah puasa kat KLIA aje, sebelum penerbangan seterusnya ke JB. Sampai JB ..makanlah kat kedai...terima kasih kepada adik ipar dan anak sedara yang menunggu.

No comments: