Mengandung dan mendapatkan anak

Ini adalah petua-petua yang dikutip dari:
http://pakarhowto.com/belajar-bisnes-internet/petua-untuk-mengandung.html

http://pakarhowto.com/belajar-bisnes-internet/tips-dan-petua-untuk-mudah-mengandung.html

Elakkan:

* Minum coca cola, pepsi cola, minuman bergas
* Makan junk food
* Segala jeruk kering seperti asam boi dan jeruk basah seperti jeruk mangga dan ceremai
* Makan makanan fast food seperti KFC, Mc Donald dan piza
* Makan burger dan nugget
* Makan jambu batu

Suami pula dikehendaki meminum susu kambing/susu lembu tepung fullcream atau susu segar. Kalau merokok perlu berhentikan tabiaat ini. Si isteri juga kena minum susu lembu sama ada dalam bentuk tepung fullcream atau susu segar.

Dan adalah sangat digalakkan agar anda dapat mengamalkan amalan seperti tertulis dibawah ;

Banyakkan menyebut nama ALLAH (al-Musowwir).

http://pakarhowto.com/belajar-bisnes-internet/petua-untuk-mengandung.html

http://pakarhowto.com/belajar-bisnes-internet/tips-dan-petua-untuk-mudah-mengandung.html
Tips drp pakar drp biodex mengenai mkn yg tidak boleh dimakn & dielakkan..tidak digalakkan utk memakan ‘fast food’ contohnya KFC, PIZZAHUT, MC DONALD, A&W dan sebagainya..Jika diambil ini akan menambahkan hormon lelaki (prostegen) dlm bdn .. sekaligus melambatkan lg proses utk mendapatkan anak..jugak tidak digalakkan utk memakn benda2 yg tajam & berangin contohnya nenas, ubi kayu, limau & sebagainya.

http://pakarhowto.com/teknik/panduan-mudah-mengandung.html

# Anda akan diterangkan satu per satu apakah faktor yang menyumbang kepada kesukaran untuk hamil.
# Anda akan didedahkan bagaimana saiz badan boleh mempengaruhi kesuburan seseorang.
# Bagaimana persekitaran kita sekarang boleh menggangu untuk anda hamil. Anda pasti terkejut dengan pendedahan ini.
# Bagaimana mengesan perubahan diri yang menunjukkan ketika itu anda dalam keadaan subur.
# Setiap wanita mempunyai hari subur yang berbeza. Dengan langkah demi langkah yang diterangkan dalam ebook ini pasti membuatkan anda terkejut yang selama ini anda tidak pernah tahu menahu mengenai perkara tersebut.
# Bagaimana cara mudah untuk meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma lelaki dan seterusnya peratusan kehamilan dapat ditingkatkan.
# Dibincangkan juga persoalan mengenai posisi dalam hubungan seksual. Benarkah dengan posisi tertentu boleh menyebabkan anda hamil?
# Anda gemar makan ayam goreng Kentucky? Dan suami anda pula gemar makan burger… dibongkarkan bagaimana dengan amalan tersebut boleh menyebabkan ovum dan sperma ‘cacat’.
# Anda juga akan lebih ‘terperanjat’ selepas membaca pelbagai mitos masyarakat melayu kita mengenai kesuburan. Ada diantaranya sangat tidak masuk akal malah boleh merosakkan lagi perhubungan suami-isteri.
# Adakah ubat batuk boleh membantu dalam meningkatkan kesuburan? Perkara ini dianggap mitos oleh pelbagai pakar perubatan.
# Wanita yang bekerjaya mempunyai peluang hanya 10% sahaja untuk hamil pada setiap bulan. Betul atau tidak? Perkara ini telah dikupas dalam ebook ini. Saya pasti anda terkejut besar bila membacanya.
# Apakah ada peluang untuk hamil jika lebih dari 2 tahun mencuba? Ya memang ada… sila baca m/s 50
# Anda selalu pening kepala? Kadang-kadang anda terlalu stress… sila baca m/s 47 dan ada akan tahu kenapa anda masih lagi gagal untuk hamil.
# Benarkah minum nescafe boleh menganggu kesuburan? Ada pakar kata ‘ya’ dan ada pakar kata ‘tidak’… tapi saya ada penyelesaiannya.
# Minda anda akan ditunjukkan bagaimana besarnya pengaruh hormon tertentu dalam meningkatkan kesuburan. Tetapi kebanyakkan dari kita tidak mempedulikan kehadiran hormon ini.
# Terdapat sesetengah keadaan pada persekitaran faraj yang memang boleh menganggu seseorang wanita itu untuk hamil. Untuk mengetahui lebih lanjut masalaah ini sila baca m/s 22…
# Jangka hayat sperma adalah 3 hari paling lama. Manakala jangka hayat ovum adalah 1 hari paling lama. Jadi ketahui taktik dan teknik saya memanipulasikan keadaan ini untuk senang hamil.
# Anda akan didedahkan dengan beberapa faktor yang menjejaskan kesuburan lelaki dan juga wanita. Tanpa mengenal pasti faktor ini, maka sukar untuk anda hamil kerana dengan pengetahuan mengenai faktor ini anda dapat bertindak dengan segera untuk hamil.
# Dan yang paling dramatik kisah benar bagaimana selepas 9 tahun mencuba akhirnya berjaya mendapat zuriat. Kisah ini diceritakan pada m/s 53
# Dan banyak lagi…

http://pakarhowto.com/belajar-bisnes-internet/petua-cepat-dapat-anak.html
Begini petuanya :

1. Ambil segenggam kacang hijau.
2. Rendam kacang hijau itu selama 2 hari (sampai tumbuh ekor anak tauge kira-kira panjang ekor itu menjadi 2 kali panjangnye kepala tauge). Air rendaman tu hendaklah sama aras dengan kacang hijau (bagi kacang tu tenggelam dalam air).
3. Tutup bekas tu (kalau nak mudah, rendam guna periuk)
4. Bila dah jadi anak tauge, cuci dan buang kulit hijau yang ada (kulit kacang hijau)
5. Rebus tauge itu dengan 2 gelas air kira-kira dalam 15 minit dengan api sederhana.
6. Apabila air rebusan itu dah tinggal jadi separuh. Tapis & ambil air rebusan yang tinggal (kira-kira dalam segelas).
7. Minum air rebusan itu tiap-tiap pagi bermula dari 1st period sampai waktu subur.

Menurut pengamal petua ini, mereka cuma mengamalkan petua ini sebulan saja. Lepas sebulan amal, dengan izin Allah dia mengandung, katanya. Menurutnya lagi, kawan-kawan nya yang lain yang mengamalkan petua ini juga, Alhamdulillah berjaya mengandung.

Kepada mereka yang inginkan anak, cubalah amalkan petua ini. Cuba amalkan dan tawakal pada Allah. Doa banyak-banyak. Semoga dipercepat menimang cahaya mata.

*******HANYA TUKANG KUMPUL PETUA AJE***************

2 comments:

jan said...

segala usaha akan mendatangkan rezeki, insyaALLAH

Aryati Bakri said...

terima kasih ija..