Entah ler

Seminggu dua ini, adalah hari-hari yang tak produktif. Esok mulalah kehidupan semula sebagai seorang pelajar. Harap2 produktiflah selepas ini. Aku suka buat PhD ini sebab aku suka-suka hati aje buat planning. Harap2 planning yang menjadi.

Tadi ke jalan-jalan, menjalani ukhawah antara officemate yang ada di UK. Tapi best jumpa kawan2...Tapi kasihan pulak aku tengok cik abg memandu..hehehhe...

Aku rasa mcm nak buat operasi menjahit...dah lama tak mejahit...tapi tak ada mesin jahit. Dulu setiap tahun, aku akan jahit langsir rumah sendiri...suka2 aku menjahit...buat sepah...ada satu kes tu..abis satu bilik penuh dgn kain...

Sebelum sambung PhD, aku dah mula tempah baju sebab ada org bising bagilah rezeki kat orang lain...aku suka menjahit tapi kadang2 tak kemas..ikut sukalah...

Tapi skrg aku teringin nak buat Quilt pulak..kerja yang agak rumit...tapi tengok hasilnya memang cantik..

Silap2 kena marah kan..asyik2 nak suruh aku belajar..heheh..tapi dtg sini memang nak belajar..

Nantilah aku citer mcmana aku boleh suka dengan menjahit...asalnya arwah mak yang suruh...aku ada juga gi kelas menjahit..selepas SPM dan sambil kerja masa kat KL..utk mengisi masa lapang aku masa tu...tapi aku gi kelas lepas balik kerja.

No comments: