Nak balik ke tak?

Skrg saya di hujung pengajian di sini dan insyallah akan pulang ke tanahair tak lama lagi. Saya terasa mcm sayang hendak meniggalkan tempat ini, terasa hendak melambat-lambat balik ke tanahair. Entah. Perasaan yang bercampur mengalahkan viva.

Terasa malas hendak mengemas barang walhal tinggal minggu depan sahaja untuk angkat barang ke kontena (28.7). Maknanya genaplah seminggu dari hari ini.

Terima kasih dan alhamduulliah kepada Allah yang memudahkan urusan pengajian di sini.

6 comments:

Unknown said...

All the best kak yati...best nya dah nak balik...kalau saya pastinya hati inimelonjak2 kegembiraan....saya ada >< setahun lagi di sini rasa dah jemu rasanya..doakan saya ye kak.....bila akak viva????insyaallah semuanya akan selamat!!!!!!!!!

Unknown said...

congrats kak..
sy pn rase xmo balik..uhuuhu

Hijrah itu indah.. said...

takyah balik le..temankan aku kat sini hehehe..takpa..dah dapat ilmu then its time untuk curahkan ilmu pulak..nanti dah jejak kaki ke tanah melayu insyaAllah perasaan seronok akan datang..tapi jangan lupa kami kat sini ye..doa2kan..

Aryati Bakri said...

terima kasih Mama3hz dan iu dan hijrah tu indah...

Mama3hz..masa study memang sentiasa ingat nak balik Msia. Tapi bila dah hujung mcm seronok pulak..sebab dah tak kena perha otak 24 jam...heheheh

iu..pun dah nak balik...kita jumpa kat Msia..banyak business hand bag ke? hehehe

Hijrah itu indah, ..tak lama lagi dapat kwn baru...heheh..tapi jang lupa aku...engkau kawan paling best...salam peluk cium..

Azu said...

Salam Kak Yati,

Baru dpt news akak lulus viva dgn cemerlang.. Tahniah kak!

Moga menjadi dorongan kepada Azu untuk berusaha mcm akak...

Ingat Azu dlm doamu...

Wish you all the best in your future endeavours...

Salam sayang.. Azu sekeluarga...

Aryati Bakri said...

Salam..Azu,

Semoga Azu juga berjaya satu hari nanti.

Sentiasa berdoa dengan Allah..sepanjang masa..insyallah...Doa adalah senjata kita